Saturday 14 October 2017

Forex Fm 8100 Bluetooth Fm Sender


Synkroniser iPhone 7 til eldre bilfabrikkradio Synkroniser iPhone 7 til eldre bilfabrikkradio Når jeg laget en prototype av min første FM-lydprosessor rundt 1973, så jeg at visse lydmaterialer (som dempet trompeter) forårsaket alvorlig toppmodulasjon når de ble påført til hva var da en toppmoderne FM-stereomerker. Jeg tok opp dette med Belar-grunnleggeren Arno Meyer, som skyldtes overskygging og ringing i koderne 15kHz lavpasfilter. Det skjedde for meg at hvis jeg integrerte lydprosessoren og lavpasfilteret, og hvis jeg var i stand til å utvikle et ikke-lineært lavpasfilter som ikke overskredet, mens det fortsatt begrenser spekteret som ble brukt på stereo-koderen til mindre enn rundt 17 kHz , dette vil løse problemet og vil også øke betydelig i luftens høyhet uten ekstra komprimering eller toppbegrensning. Jeg viste en prototype av det komprimerte kompressorlimiterfilteret til Eric Small, en kringkastingskonsulent for hvem jeg hadde råd til, og han var imponert over sitt potensial. På grunn av streng FCC-regler om typegodkjenning av transmisjonsutstyr, foreslo jeg å integrere stereomerkeren med prosessorfilteret slik at eksisterende kodere ikke måtte modifiseres for å omgå deres filtre. Eric var enig i at dette var en god ide, og foreslo å overta markedsføringen og forfremmelsen av hva som skulle bli Optimod 8000. Fordi det økte luftspenningen med omtrent 3dB sammenlignet med eksisterende luftkjeder, var produktet ekstremt vellykket og solgte over 3.000 enheter og økende Orbans årlige omsetning med en størrelsesorden. Forvrengningsavbruddsklippen kan skyldes Jefferson Airplane, spesielt sangen White Rabbit. som hadde noen intense esslyder (en pille gjør deg ssssmall) I 1977 utviklet jeg min første AM-prosessor (Optimod 9000A), som brukte mye høyfrekvente boost foran en clipper som var det viktigste toppkontrollerende elementet. På grunn av clipper-indusert forskjellfrekvens-IM-forvrengning ble hver ess forvrengt, og lignet mer som en f. Det skjedde for meg at jeg kunne fjerne forskjellfrekvens IM-forvrengning i frekvensområdet hvor typiske AM-radioer er flate (ca. 0 til 2kHz) ved lowpass-filtrering bare clipper-forvrengningen (avledet ved å trekke utklipperenes utgang fra inngangen) og deretter legger den ut av fase til klipperutgangen. Før subtraksjonen måtte utgangen forsinkes for å matche forsinkelsen av forvrengningsfilteret. Jeg implementerte denne ideen, sparket opp Alice. og ble umiddelbart blåst bort av esser som nå var veldig rent lydende. Optimod 9000A brukte en bøydbrigadeforsinkelseslinje for forsinkelseskompensasjonen. BBDs støy - og forvrengningsegenskaper virket bra nok til FM, så jeg utviklet en stor forfinning til forvrengningsavbrutt klipping: ved hjelp av FM 15kHz lavpasfilter (med gruppforsinkelsesutjevning) som forsinkelseselement i forvrengningsavbrudd. Denne oppfinnelsen var hjertet av Optimod-FM 8100, som var i produksjon i over 10 år, med over 10.000 solgte enheter. 8100 og dets kompanjon XT2 seksbånds kompressor tilbehør tok Orban FM-behandling til begynnelsen av DSP-baserte prosessor-æra, da Optimod 8200 ble den første kommersielt vellykkede DSP-baserte FM-overføringsprosessoren. Vi er nå opp til 8700, og fortsatt fortsatt sterke. Tidligere i år ble Orban kjøpt opp av DaySequerra. Jeg fortsetter å lede Orban engineering team i det kombinerte selskapet og aktivt oppfinne og innovere med målet om å fortsette våre 40 års teknologisk lederskap i kringkastingsindustrien. BlackBerry Forums Support Community BluetoothFM Transmitter - Håndfri Originalt skrevet av Redflea Ser ganske interessant ut. Den eneste ulempen for meg ville være at ID må fortsette å bytte stasjon, da jeg pleier å høre radioen mye mer enn å streame musikk i bilen. Jeg antar at jeg kunne bytte mellom lyttestasjonen og T505 Quottalkingquot-stasjonen via en forhåndsinnstilling, noe som ville være relativt enkelt. Jeg har vært på utkikk etter noe som ville gi meg stemme over stereo wout en kablet installasjon. Jeg kan gi dette en prøve. Dette er et godt poeng. Aldri tenkt på de menneskene som vil lytte til radioen normalt. Hvis du prøver T505 ut, vennligst legg inn en anmeldelse til forumet. Forumforum Forbrukerfellesskap FM-sender for bil Opprinnelig postet av mandrake Jeg har nettopp kjøpt en Targus FM-sender (og ja, jeg måtte separat kjøpe 2,5 mm til 3,5 mm adapter for å få støpselene til å passe). Problemet jeg har med det skjønt, er at når jeg låser en frekvens inn, er det ingen lyd som kommer ut av bilstereoen ved den frekvensen. Det ser ut til å være forlovet, bare ingen lyd (hvis jeg slår av FM-senderen, hører jeg hvit støy). Jeg kan koble en hvilken som helst annen enhet til FM-senderen (dvs. en annen MP3-spiller) på den nøyaktige frekvensen, og de vil spille, men bare ikke BB 8800 som jeg har. Jeg har bytt muligheten til å spille ut av hodesettet, men fortsatt ikke gå. Og ja, volumet var helt oppe. Eventuelle ideer hva jeg har gått glipp av Sjekk at din 2,5 mm-3,5 mm adapter faktisk fungerer ved å koble vanlige hodetelefoner til den. Mange av disse adapterene fungerer ikke riktig med disse telefonene. 06-28-2007, 10:58 PM Medlem siden: Jun 2007 Takket 0 ganger i 0 innlegg Originally Posted by EmptyInTheHead Sjekk at din 2,5 mm-3,5 mm adapter faktisk fungerer ved å koble vanlige hodetelefoner til den. Mange av disse adapterene fungerer ikke riktig med disse telefonene. Hei der. takk for svaret. Yep, fungerer fint med hodesett. Noen andre foreslo at BB trenger en quot3quot strip-tilkobling. Er det riktig Er det en spesiell adapter som kreves her for BB 06-29-2007, 12:07 AM Medlem siden: Jun 2006 Sted: Sør-California, USA Takket 0 ganger i 0 innlegg Jeg vil foreslå dette. Det fungerer veldig bra, men koster mer skjønt. 07-02-2007, 06:29 PM Medlem siden: Jun 2007 Takket 0 Times in 0 Posts Originally Posted by mandrake Hei der. takk for svaret. Yep, fungerer fint med hodesett. Noen andre foreslo at BB trenger en quot3quot strip-tilkobling. Er det riktig Er det en spesiell adapter som kreves her for BB Well-gutta. for hvem som er bekymret, synes det å være en proprietær adapter som du trenger for å få dette til å fungere. Lagerstandarden 2,5 mm til 3,5 mm adaptere virker ikke, så du trenger å få en som støtter Blackberry 8800 (har tre strimler på kontakten). Kjøpt en av eBay og det jobber en godbit 07-28-2007, 02:40 PM Ble medlem: Jan 2007 Takket 0 ganger i 0 innlegg Opprinnelig postet av mandrake Well guys. for hvem som er bekymret, synes det å være en proprietær adapter som du trenger for å få dette til å fungere. Lagerstandarden 2,5 mm til 3,5 mm adaptere virker ikke, så du trenger å få en som støtter Blackberry 8800 (har tre strimler på kontakten). Kjøpt en av eBay, og det fungerer en godbit. Det er fornuftig. Jeg har spilt rundt med meg, og jeg kan ikke få det til å spille gjennom stereoanlegget mitt. Nå som jeg ser, har min adapter bare to striper og hodetelefonene mine har 3. Selvfølgelig fungerer hodetelefonene fint. 07.jul.2007, 08:57 Medlem siden: Jul 2007 Sted: Vancouver, B. C Bærer: Rogers Wireless Takket 0 ganger i 0 innlegg Hei der, Jeg leter også etter en slags sender for å spille min BlackBerry gjennom radioen min. min venn har en lignende ting for henne ipod at du plugger inn i sigarettenner. Jeg er virkelig dårlig med teknologi, så kan noen hjelpe meg på et enkelt språk. tusen takk Fortell oss hvor du fant dette produktet billigere, og vi vil gjøre vårt beste for å slå eller matche samme pris. Bil MP3-spiller Bluetooth Håndfri FM-sender med ratt Fjernkontroll Støtte SD-kort USB-flash FM8100. Produktet er designet som spesiell Bluetooth FM-sender. Den vedtar avansert funksjonalitet og profesjonell Bluetooth-modul og OTGMP3-avkodingsbrikke, det kan dekode musikkfiler som du laster ned til SD-kort og USB-flash, og deretter transitt til billyd via FM-trådløs sender. Hvis mobiltelefonen din med blå tann fungerer, kan den konvertere til håndfri automatisk når det er et anrop. Og etter kommunikasjon med innringer kan den konvertere tilbake til å spille av musikk automatisk. Også det kan bruke trådløs overføring MP3-filmusikk fra mobiltelefonen til bilstere, uten å måtte endre noen original enhet av bilen din. Du kan nyte musikk på vei under kjøring og snakke over samtalen i håndfri, så underholdning og sikkerhet sammen med deg på veien. Bluetooth: V 1.11.22.0, klasse 2, 30 fot rekkevidde Støtter MP3WMA (ekstrautstyr) og spiller SDMMC musikk direkte Bluetooth A2DP (Advance Audio Distribution Profile) for trådløs overføring av musikk, automatisk Bluetooth-tilkobling Utmerket lydkvalitet med DSP-løsning for ekko Avstøtingsforsterker Støydemping Lydinngang støtter iPod, mp3-spillere Bilsigarettenner Strømforsyning (9-26V) Med dobbel fjernkontroll: 21 taster fjernkontroll og styre fjernkontroll 1.5 LCD-skjerm med blå bakgrunnsbelysning viser navn på sanger Viser telefonnummeret når det er er et anrop som kommer Farge: Elegant Svart

No comments:

Post a Comment