Sunday 29 October 2017

60 Sekunder Binære Alternativer Strategi Forumet


60 sekunder strategi (UpDown Trends) For å bruke denne strategien vil du trenge verktøy som tidskart og tick chart som begge er en type lysestake diagrammer. Binære meglere tilbyr ikke dem, så du må bruke andre kilder som gir diagrammer. Strategi gjennomgang Det vi leter etter er å fange en trend uansett om det er en oppadgående eller nedadgående. I mitt eksempel viser jeg mine siste EURJPY-bransjer som jeg utførte med suksess 9. september 2013. Jeg bruker ett minuttdiagram og 133 tick diagram der et lys representerer 133 handler på paret. To greenred stearinlys på rad på tidskjemaet som støttes av samme fargelys på tippediagrammet, kan føre til en trend. Det du leter etter er ett minutt diagrammet som skal bekreftes av ordrene i samme retning UpDown. Hvordan fungerer det I utgangspunktet når du har 2 lys fra samme farge bekreftet med ordre kan du gi et skudd. Hvis du vinner, fortsett å kjøpe alternativer i samme retning til du mister. Når du har tapt vente for å se om det bare er en pullback etter hvilken trenden vil fortsette i samme retning. Hvis det ikke bare stopper og vente på et annet forsøk, men ikke handle når markedet er hakkete. Vanligvis trender fortsetter 5 til 10 min, men hvis du er heldig, kan det vare til og med 20 min. Det betyr at hvis det for eksempel er 3 tilbakekall på en 20 min trend 17 vellykkede handler. Hvis du etter en pullback taper igjen, bare stopp og vente på en bedre trend. Slik utfører du denne strategien På en skjerm bør du ha diagrammer og på den annen side trenger du meglerhandelsplattformene. Hvis du ikke har to skjermer, deler du bare skjermen i to deler, men du må se diagrammene og meglerne samtidig. Når en opptrinn starter, må du kjøpe 60 sekunder samtalealternativer, og hvis en downtrend starter, kjøper du 60 sekunder. Sett opp budsjettet på en måte som du har råd til noen tap i tilfelle pullbacks. Mer erfarne forhandlere kan utføre denne strategien på opptil 3 meglere samtidig, men hvis du er nybegynner, vil jeg anbefale deg å bruke bare en megler. Tre meglere vil multiplisere dine gevinster med 3, men det kan multiplisere og tap så vær forsiktig. Som du ser på diagrammet, er det en 19 min nedtrend som startet klokken 02:35 og endte klokken 2:53. Det var to grønne lys på rad, men de ble støttet av tick-diagrammet, så fortsatte å kjøpe Put-alternativer til jeg mistet igjen klokken 2:54. Mitt budsjett tillater meg å investere 100 på hver handel og avkastningen er 80. Jeg kom inn på markedet på det tredje røde lyset og utførte 13 vellykkede handler og 4 mislykketes. 13x 80 1.040 fortjeneste 4x 100 400 tap Nettoresultat 640 i 19 minutter To timer senere kom en veldig fin opptrend som varte i 20 min med bare tre pullbacks. Så jeg gikk inn på det tredje lyset og utførte 15 handler i pengene og 4 ut av pengene. Jeg har investert 100 på hver handel med 80 utbetaling som betyr: 15 x 80 1,200 fortjeneste 4 x 100 400 tap Netto fortjeneste 800 i 20 minutter Etter en god løp bare stopp og gå megleren, bli ikke grådig fordi det vanligvis vil være et hakket marked hvor du vil miste. Det kan ikke gå opp eller ned for alltid. Du må huske at en god trend trenger en god tilbaketrekking. Hvis du er ferdig ut av pengene 2-3 ganger på rad, må du bare slutte å handle og vente på en bedre trend. Jeg vil anbefale deg først å prøve denne strategien på en demo-konto. Din megler bør tilby 60 sekunder handel med lave investeringer som 1. BinaryOptionsPost har tatt rimelige tiltak for å sikre nøyaktigheten av informasjonen på nettstedet, men garanterer ikke det. Dataene som vises på denne nettsiden er ikke nødvendigvis alltid sanntids eller helt nøyaktige, dette inkluderer markedsanalyse, prognoser, signaler, eiendomspriser og diagrammer. Lesere bør ikke behandle noen mening uttrykt av forfatterne av BinaryOptionsPost som en spesifikk induksjon for å gjøre en bestemt handel eller følge en bestemt strategi, men bare som et uttrykk for deres nåværende mening. Synspunktene i forumet er uttrykt av forummedlemmer og gjenspeiler ikke nødvendigvis visningen av BinaryOptionsPost. Risikoen ved handel med binære alternativer er høy og kan ikke være egnet for alle forhandlere. BinaryOptionsPost beholder ikke ansvaret for eventuelle tap eller gevinster lesere kan møte som følge av å bruke informasjonen som presenteres på denne nettsiden. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Ved å klikke på en kobling på nettstedet gir du ditt samtykke til oss for å sette inn informasjonskapsler. 2012-2017 BinaryOptionsPost - Alle rettigheter reservert - Kontakt oss - Toni HamiltonMy 60 Seconds Binær Alternativer Trading Style Good Day Traders, I8217m Kostasze og min første artikkel handler om min handelsstil og noen kommentarer i handlingene mine. Først og fremst vil jeg si at jeg er en kortsiktig binær opsjonshandler, 1 min og 5 min utløp er både kortsiktig handel. Personlig foretrekker jeg å handle 1 min utløp med 1 min diagram. Jeg bruker noen ganger 5 min diagram til filtrer noen av mine oppføringer. Noen fordeler med 60secs trading: rask fortjeneste Flere handelsmuligheter Mer volatilitet når markedet er sakte Solid pris Handlingsoppsett, i hvert fall for meg. Lett å savne en post. Tap kan monteres raskt. Kan være tilsetningsstoffer på grunn av risiko for 8216gambling8217 (Unngå en strategi og disiplin) Beste meglere for 60 andre handelsstrategier Eksklusiv 20 Gratis 50 Risikofri handel Nå, let8217s går til den tekniske analysen. Jeg tror at det mest solide og det 8220holly grail8221 som mange mennesker leter etter (men de aldri forstår det) er Pris Action. Jeg mener ikke lysestaker mønstre, jeg snakker om hvordan prisen virker på enkelte nivåer. Disse nivåene kan være SupportResistance, Daily Pivots som SR, Fibos og utvidelser som SR, Harmonic Patterns, Head amp Shoulder, Double TopBottom Patterns, polaritetskifte (en støtte blir en motstand og motsatt). Dette er det jeg kaller 8220PURE PRICE ACTION8221 og it8217s noe som gir deg muligheten til å handle med eller mot trenden og bli lønnsom. Om indikatorene har jeg en enkel ting å si. Det er en magisk indikator, det er ikke et magisk system som gjør deg rik. Så det beste valget er å slutte å lete etter dem og lære grunnleggende pris handling. Personlig er indikatorene jeg bruker EMA8217s (for å identifisere trenden), CCI, RSI (for å identifisere overkjøpsoversold av aktivet), hele nummer8217s indikator (som bekreftelse på SR), Daily Pivots og Daily Fibos indies. Alle er enkle indikatorer for å bekrefte PA, og du kan finne dem gratis. Noen skjermbilder av mine handler i dag ved hjelp av prishandling for handel med reversering Se på begynnelsen av rektangelet. Prisen etter en stor bevegelse oppover slo hele tallet 1.51100 (den cyan linjen) og deretter gjøre en stor bevegelse nede. Hele nummeret er nå vår motstand. Pris gjør en komme tilbake og kom igjen nær hele nummeret. Når prisen berører motstanden min, tok jeg handelen (put-pilen). Det var ITM. Doji-stjernen her er vår bekreftelse. Du kan enkelt se fra EMA8217s (8 EMA er over 4 EMA) at vi er i en down trend. Så, i dette tilfellet handler vi med trenden. I det andre skjermbildet har vi samme situasjon, men nå tar vi en samtale den andre gangen som prisprøve hele nummer 1.27864 som er vår støtte. I dette tilfellet kan du se at vår 8-årige RSI er under 30 nivåer. Dette betyr at aktiva er oversold dette øyeblikket, og dette er vår bekreftelse. Vi bør vente på en liten trekkpakke og den kommer. Det neste lyset er green. ITM. Legg merke til at vi er i en nedtrend. Flere 60 sekunders binære alternativer trading strategier articles60 Andre binære alternativer Binær alternativer for 60 sekunder er for handelsfolk som ønsker å være veldig aktive i markedet og se resultater raskt. Siden disse alternativene utløper om ett minutt, kan du potensielt gjøre hundrevis av handler per dag. Som tradisjonelle binære alternativer, hvis du tror at en eiendel vil være høyere enn den nåværende prisen 60 sekunder fra nå, vil du kjøpe et anropsalternativ. Hvis du tror at en ressurs vil være lavere enn dagens pris 60 sekunder fra nå, vil du kjøpe et put-alternativ. En korrekt vurdering vil lande deg en forhåndsbestemt utbetaling, vanligvis mellom 60 og 70 på pengene du handlet (pluss du får pengene du har lagt på handelen din tilbake). Velg feil, og du mister beløpet du har lagt på handelen. 60 sekunder starter den andre du plasserer handelen. Så hvis du lager en handel kl 9:45:15, utløper det binære alternativet klokken 09:46:15, 60 sekunder senere. Figur 1. 60 Andre binære alternativer Figur 1 viser et skjermbilde med noen 60 andre binære alternativer. Utbetalingen er 67 i dette tilfellet, og målprisen er dagens pris. You8217d klikk 8220High8221 eller 8220Low8221 (ikke vist) som tilsvarer å velge Ring eller Sett hvis du tror at frekvensen vil ligge over målprisen på 60 sekunder. 60 sekunder starter så snart du låser deg i handelen din. Ofte vil megleren også gi noen andre kortsiktige utløp også. I dette tilfellet, hvis du klikker på rullegardinmenyen, kan du også velge 60 sekunder, 120 sekunder eller 300 sekunder. Trade 60 andre binære alternativer med disse meglerne Fordeler Den største fordelen er at du i hovedsak kan handle så mye du vil. Teoretisk kan du gjøre handel hver få sekunder, eller i utgangspunktet så fort som du kan klikke med musen. Dette gjør at du kan dra nytte av eventuelle kortsiktige muligheter du ser, uten å måtte bekymre deg for å finne en utløpsdato som passer til tidsrammen. Bare klikk for å kjøpe et sett eller ring og vent 60 sekunder. Handel med flere eiendeler, og du kan ha flere handler på en gang, alt utløper innen en veldig kort tidsramme. Fra et handelsperspektiv gir 60 sekunders binære muligheter deg mulighet til å kapitalisere på sterke markedsbevegelser effektivt. Hvis EURUSD for eksempel har en veldig sterk morgen, mens du fortsatt trenger tid på oppføringen, er sjansen for at EURUSD fortsatt vil være sterk 60 sekunder fra nå. Derfor gir disse alternativene mulighet til å hoppe inn i markedets strøm, og komme seg ut av handel raskt før en stor reversering oppstår. Når det er sagt, trenger du fortsatt ferdighet for å avgjøre når styrken kan avta, og advare deg, det er på tide å gå tilbake. Dette gjør at du kan gripe alle mulige muligheter, og potensielt rakke opp noen store daglige gevinster. Ulemper Mens du kan handle mye på en dag med 60 andre binære alternativer og potensielt kan tjene mye penger, kan du også miste mye. 8220Over-trading8221 er vanlig blant nye handelsmenn som ønsker å prøve å fange alle markedsbevegelser, men disse aren8217t sannsynligvis høy sannsynlighet handler for å vinne. Gode ​​oppsett tar ofte tid å utvikle seg, og derfor ved å bruke 60 sekunders binære alternativer, kan du bli distrahert av middelmådige eller dårlige handelsoppsett, mangler de gode. Utbetalingene på 60 andre binære alternativer er også generelt lavere enn andre mer tradisjonelle typer binære alternativer, i 60-området. Dette betyr at du må ha en veldig høy gevinstrate når du handler. Hvis du mister 100 av hovedstaden du handler på tapere, og bare lager 67 (for eksempel) på vinnerne dine, må du vinne 6 av 10 handler til breakeven (liten fortjeneste i dette tilfellet). Final Word 60 sekunders binære alternativer gir en masse potensial, og gir en måte å gripe på kortsiktige muligheter. Ideelt sett bør 60 sekunders binære alternativer brukes for at det bare er sannsynlighet for kortsiktige muligheter. Det er stor risiko for overdreven handel med disse typer binære alternativer, siden det er mulighet for øyeblikkelig tilfredsstillelse, eller hvis du mister potensialet for 8220revge trading8221 hvor du prøver å hente tap. Dette slutter vanligvis ikke bra. Lavere utbetalinger signaliserer også at disse alternativene skal brukes sparsomt. På lang sikt må du vinne ca 6 av 10 handler til breakeven. For å skape et anstendig resultat vil din vinnende rente bli høyere. Det er vanskelig hvis du overhandler eller handler middelmådige oppsett. Som med hvilken som helst handel, handler kvalitetskonfigurasjoner over kvantitet.

No comments:

Post a Comment