Thursday 16 November 2017

Forex Black Box Ea


En svart boks Denne EA finner optimale kjøps - og salgspoeng ved hjelp av en optimalisert standardavvik fra et optimalisert eksponentielt glidende gjennomsnitt. Den kjøper alltid når relative priser er optimalt lave og selger alltid når relative priser er høyest. EA kjører deretter et inngangspunkt ved hjelp av et optimalisert ATR-bakstopp og utgår fra en handel når den: er trukket ut eller når den motstående optimale klyngen. Se kommentarer for de nyeste testresultatene. Det er mer måten optimale punkter analyseres og bekreftes før en handel blir tatt som gjør dette systemet effektivt. Det er en metode som har blitt brukt av forfatteren i 21 år (jeg er en ekte handelsmann) som er innlemmet i EA. Den grunnleggende forutsetningen for denne metoden er at markedet har en tendens til å svinge mellom optimale punkter mesteparten av tiden. Mens fange en trend kan være svært lønnsomt, er det mange muligheter for fortjeneste i mellomtiden. Ved å bruke lengre tidsrammer er dette systemet også i stand til å fange trender. Du kan bruke standardoptimaliseringen ganske vellykket på EURUSD H1. Jeg kan gi deg mine optimaliseringer hvis du trenger dem. Du kan optimalisere hvilket som helst produkt på en hvilken som helst tidsramme før bruk (1 måned til 1 år tilbake). Prosessen er enkel, da det bare er 7 variabler, bare 4 for å optimalisere. Bruk testeren Velg Timeframe og Product. Masse: (bare 1 oppføring er laget) Stopp tap: IKKE OPTIMERER (du må sette en startverdi dvs. 150 og ATR-stien vil justere automatisk) Ta overskudd: IKKE OPTIMERER (jeg foretrekker å la dette stå på 0 og la ATR Bånd Periode: OPTIMER - Vanligvis mellom 15 og 25 Avvik: OPTIMERER vanligvis mellom 2 og 3 (i 0,1 trinn) ATR Periode: OPTIMERER vanligvis høy mellom 50 og 120 ATR Multiple: OPTIMERER vanligvis mellom 2 og 3 4 (i 0,1 trinn) Lukk på MA Cross. Standard er False (du har muligheten til å ta fortjeneste ved MA) Magic Number. et hvilket som helst tall du liker skrive skjermbilde. pil når en handel er gjort Når du har dine optimale poeng, kan du sette din EA og gå om livet ditt. Stopp er ikke stramt i dette systemet. Jeg anbefaler den virtuelle serveren. Hvis systemet ikke er i en handel, slå den av på FED-dager og på ECB-dager. Jeg har nettopp kjøpt denne EA fordi backtests viste potensial og prisen på 30 USD er veldig bra It39s trading reversals. Jeg liker det faktum at handler holdes i løpet av minutter eller noen ganger timer. Så dette er ikke scalper avhengig av lav ventetid og høy likviditet. Olivier er en veldig fin fyr som svarer veldig raskt til alle mine spørsmål. Han vil sende flere indikatorer for bedre å forstå funksjonaliteten til EA. Jeg vil gjøre mine optimaliseringer, kjøre EA på live-kontoer og gi mer tilbakemelding her. Se på hans YouTube-videoer. Og vær tålmodig. Jeg liker virkelig å snakke mye. -)) Oppdatering: Jeg har testet denne boten ganske lenge. Hvis du optimaliserer for fortiden ser det ganske bra ut. Men bruk av settene for fremtiden virker vanligvis ikke. Den eneste strategien som var lønnsom var dette: Hver lørdag, gjør følgende: Optimaliser M5 EURUSD for de siste 10 dagene (fra onsdag, 10 dager siden, til fredag, i går). Kjør deretter de optimale innstillingene med høyeste profittfaktor for neste uke. Gjenta denne prosedyren hver uke. Ganske tidkrevende. Jeg prøvde det i 11 uker med første innskudd på 1039000 USD, masse størrelse 0.30, fortjeneste 1670 USD, maks DD ca 7. Optimaliseringsinnstillinger (min, trinn, maks): Bånd Periode: 18, 3, 48 Deviattions: 2.9, 0.1, 3,6 ATRPeriod: 125, 5, 215 ATRMultiple: 10,5, 0,5, 23 Hvil som standard. Begge versjonen fungerer ikke i frittstående modus. Kun sjanse. hvis nyhetsindikatoren blir integrert inne. For disse, som ikke handler og ser etter helt autotrade systemer, anbefales ikke. Begge versjoner: Denne og quotSelfquot optimalisert Great EA Og sammen med den selvoptimerende versjonen og fantastisk støtte fra Olivier, er det et av de beste handelsverktøyene du kan ha Takk, Olivier Olivier er en god, Han har en eksemplarisk tjeneste, tilbyr produkter av høy kvalitet, er hans selvoptimerende EA et geni-slag, med tid og tålmodighet gir produktet deg en kant på tradingflooren. Godt skrevet EA og støtten er topp. Du får ikke bare støtte, men ekspertråd underveis. Jeg har brukt den svarte boksen om noen uker, forfatteren har hjulpet meg med innstillinger og handelstips for å bruke ea, forfatteren er veldig nyttig og rask i å svare på mine spørsmål. Jeg er veldig glad jeg har kjøpt denne ea, har testet minst 50 til 100 forskjellige ea180s. I dag bruker jeg svart boks sammen med en annen ei hva har blitt gjort på mine trading kriterier. Jeg har bestemt meg for å kjøpe denne ea etter å ha prøvd en rekke ea39s på markedet i backtesteren (4 års audcad). Ea var en av de få som klarte å komme ut på toppen, og etter å ha optimalisert innstillingene på 99,9 tickdata for perioden på tre år med en innledende kontosaldo på 1000 og 0,03 lotstørrelse kommer ea til totalt nettoresultat på 484,2, maksimum DD 12,12. Olivier leverte også mye informasjon om hvordan man effektivt kan anvende strategien halv manuelt. Jeg gleder meg til å se hvordan den fungerer på en live-konto. BlackBoxSelfOptEA Et gjennombrudd Ved hjelp av logikken bak Classic A Black Box EA, totalt selvoptimaliserende. Automatisk og adaptiv versjon er utviklet. Optimaliseringsfunksjonen er lynrask, noe som gir deg en klar indikasjon på forventede pips med nåværende parametere rett på skjermen. Klart laget for de som ønsker mer handel på lavere tidsrammer. Denne EA er designet for bruk på alle større par. Det er best å bli brukt på tre tidsrammer eller mer. Høyere tidsrammer fanger trender og lavere tidsrammer hodebunn. Den kan også brukes på indekser, varer og mindre par. Handelen er automatisert, ATR-stopplogikken er optimalisert. Innstillingene er enkle. Klikk og gå handel 245. En Black Box Denne EA finner optimale kjøp og salg poeng ved hjelp av en optimalisert standardavvik fra et optimalisert eksponentielt glidende gjennomsnitt. Den kjøper alltid når relative priser er optimalt lave og selger alltid når relative priser er høyest. EA kjører deretter et inngangspunkt ved hjelp av et optimalisert ATR-bakstopp og utgår fra en handel når den: er trukket ut eller når den motstående optimale klyngen. Det er mer måten optimale punkter analyseres og bekreftes før en handel blir tatt som gjør dette systemet effektivt. Det er en metode som har blitt brukt av forfatteren i 21 år (jeg er en ekte handelsmann) som er innlemmet i EA. Den grunnleggende forutsetningen for denne metoden er at markedet har en tendens til å svinge mellom optimale punkter mesteparten av tiden. Mens fange en trend kan være svært lønnsomt, er det mange muligheter for fortjeneste i mellomtiden. Ved å bruke lengre tidsrammer, er dette systemet også i stand til å fange trender. Som det er en stadig optimaliserende EA, kan standardparametersettet bli testet i testeren på EURUSD H1. Du kan optimalisere hvilket som helst par på en hvilken som helst tidsramme automatisk bare ved å laste inn EA. EA vil optimalisere så ofte du vil bruke mengden barer du ønsker. Parametre Magic Number Lots EquityProtection. Mengden egenkapital på kontoen din der alle bestillinger er stengt, det vil si om 1 000, alle bestillinger er stengt hvis kontoen din går under 1 000. Dette kan settes som 0 for ingen inngrep. BrukAutoOptimizationAtLaunch. True eller False RunSelfOptimizationAtLaunch. True eller False FrequenceOptimizationHours. Hvor ofte vil du automatisk optimalisere i timer MaxBarsOptimization. Hvor mange barer tilbake vil du automatisk optimalisere faste parametere. Disse optimaliseres automatisk når EA er lastet på skjermen, de er: Bandsavvik ATR ATR-periode CloseOn MaClose. True eller False (EA lukker posisjoner når den optimaliserte MA er nådd) Stopper og tar fortjeneste. Optimalisert og automatisk inntasting (det skal være en startstoppverdi som justeres av EA i henhold til ATR). Klikk på knappen nedenfor for å laste ned denne indikatoren: Beskrivelse ET MÅ HAVE APP FOR EVERY BEGINNER EXPERT TRADER Forex BlackBox er en GRATIS app som tilbyr topp trading strategier, EA39s og algoritmer Velg en strategi, kjør den og få profesjonelle handelssignaler direkte til telefonen. Bruke Forex BlackBox er enkelt: 1. Velg en strategi 2. Velg eiendelen din, for eksempel EURUSD 3. Trykk på quotRunquot. BlackBox vil drive strategiene lokalt, og varsle deg om anbefalte bransjer (signaler) OBS: Vi ønsker lykkelige kunder. Hvis du har problemer med appen, vennligst kontakt vårt supportteam på: supportforexblackboxapp NY FUNKSJON: Minimer appen og signalene vil fortsette å løpe i bakgrunnen - Sikkerhet - Forex Trading BlackBox gir umiddelbar og sikker tradingstrategier kjøring og overvåkning, en mulighet til å få signaler og spådommer fra ulike handelsstrategier og auto trading algoritmer. Blackbox bruker state-of-the-art sikkerhetstiltak når du håndterer informasjonen din. Din sensitive personlige opplysninger er fullstendig kryptert og sikkert lagret. - Smarte varsler - Få riktig informasjon til rett tid Blackbox gir deg beskjed før handel du bør komme inn i løpet av dagen, vil du få en rettidig oppfølging hvis en av dine aksjer opplever høyere enn vanlig volatilitet. Forex BlackBox App inkluderer: - 127 FOREX Real-time streaming citater amp diagrammer Valuta par detaljerte grafer med sanntids markedsdata BrokerMatch teknologi for å bestemme basert på din plassering Full Touch-responsive grafer, med Pinch-to-zoom og scrolling evner Ideell for Forex BlackBox trekker data fra ulike økonomiske kalendere for maksimal presisjon Appen støtter liggende modus og optimaliseres for tabletter Liste over favoritt valutaer med siste pris og forespørselsdetaljer (bestselg og beste kjøpskurser). Premium-tjenester tilbyr avanserte High-Frequency Trading Strategies (Låst for gratis brukere). Mange flere valutasignaler funksjoner som skal komme For tiden støttede eiendeler: EURUSD, USDJPY, GBPUSD, EURGBP, USDCHF, EURJPY, EURCHF, USDCAD, AUDUSD, GBPJPY, AUDCAD, AUDCHF, AUDJPY, AUDNZD, CADCHF, CHFJPY, EURAUD, EURCAD, EURNOK, EURNZD , GBPCAD, GBPCHF, NZDJPY, NZDUSD, USDNOK, USDSEK Flere eiendeler vil bli lagt til i fremtiden SALGSAGENTER Etter at du har installert denne appen, fikk jeg et anrop fra en av dine salgsagenter. Jeg vet ikke navnet hans, men han var definitivt fra Johannesburg i henhold til telefonens plassering. Han var uvitende. Selv da jeg fortalte ham at jeg allerede har en livekonto med en annen megler, fortsatte han fremdeles til et punkt der han ble frustrert. Anropsmottaket var dårlig og gjorde det enda verre. Jeg er ikke forpliktet til å åpne en live konto hos deg, og jeg tror han ikke fikk den delen riktig. Er forferdelig. Thugss Jeg prøvde det ut, men fortsatte å si feil med serveren som en million ganger, også jeg brukte sine signaler og de var super feil. det er det jeg tror kundeservice bør gjøre noe, det er hvis de i det hele tatt har en. SALGSAGENTER Etter at du installerte denne appen, fikk jeg en samtale fra en av dine salgsagenter. Jeg vet ikke navnet hans, men han var definitivt fra Johannesburg i henhold til telefonens plassering. Han var uvitende. Selv da jeg fortalte ham at jeg allerede har en livekonto med en annen megler, fortsatte han fremdeles til et punkt der han ble frustrert. Anropsmottaket var dårlig og gjorde det enda verre. Jeg er ikke forpliktet til å åpne en live konto hos deg, og jeg tror han ikke fikk den delen riktig. Er forferdelig. GilApps 24. november 2016 Hei Treasure Vi er veldig lei meg for å høre det. Vi er strenge med våre partner meglere - ikke å plage våre kunder. Kan du kontakte supportforexblackboxapp og fortelle oss hvilken megler som ringte deg Takk, Blackbox Support. Luke Abrahamlincoln 5. oktober 2015 Tilleggsinformasjon Black Box 4x (Forex) Som nevnt tidligere, har jeg noen vurderinger i dag, den andre anmeldelsen er Black Box 4x, en annen ny Forex-ekspertrådgiver. Dette systemet har vært på markedet for en liten stund nå, men med sin nyeste versjon av versjon 1.2 begynner det å få mye oppmerksomhet. Jeg bestemte meg for at jeg skulle ta en titt på dette systemet og finne ut om det er ekte og om det har noe å tilby. La meg komme rett inn i dette her I8217ll forteller deg om programvaren I8217ll forteller deg hvor mye det koster og I8217ll bryter det ned trinnvis. Black Box 4x Breakdown Denne nye programvaren koster 150, med det du får en lisens, en bruksanvisning og ekspertrådgiveren. Denne Forex-roboten gir 1 til 7 handler per uke per valutapar og støtter alle de følgende parene. Par: GBPUSD, USDCHF, EURUSD, AUDUSD, USDJPY, USDCAD, EURJPY, EURGBP og GBPCHF. Systemet er ikke 100 ut av boksen til tross for at den kalles Black Box 4x. Brukere må optimalisere programvaren hver fjerde uke for å få de optimale handelsresultatene. For den gjennomsnittlige brukeren optimaliserer asiatisk, kan det være veldig vanskelig, heldigvis har jeg laget en video og en leksjon som lærer folk hvordan man optimaliserer Forex robot8217s, så dette er noe du kanskje vil sjekke ut her. Dave anbefaler en håndfull meglere, de fleste er de mest populære, slik at du må bekymre deg for eventuelle meglerproblemer. Etter kjøp vil du motta Black Box 4x-programvaren innen 24 timer via e-post. Black Box 4x Konklusjon På dette tidspunktet anbefaler jeg don8217t 100 denne programvaren fordi jeg vet veldig lite og men det jeg kan vite er at det kan være for vanskelig for den gjennomsnittlige handelsmannen. Hvis du har noe du vil legge til, vær så snill å legge igjen en kommentar nedenfor og start en diskusjon om denne nye programvaren og dine meninger om den.

No comments:

Post a Comment